-
Nie mogę zalogować się do profilu
Upewnij się, że logujesz się do właściwego panelu, oraz nie masz włączonego CapsLock. Może poprosić o zresetowanie hasła poprzez podanie loginu lub adresu e-mail, na który wyślemy Ci wiadomość o kolejnych krokach.
-
Nie widzę statusu mojej sprawy
Spróbuj odświeżyć okno panelu. Jeżeli status jest wciąż niewidoczny, wyloguj się i zaloguj ponownie. W przypadku występowania błędu, prosimy o kontakt na: solvcare@solvcare.pl
-
Mam problem z przesłaniem dokumentów
Upewni się, że załączane dokumenty posiadają odpowiednie rozszerzenie, a także ich waga nie przekracza możliwego limitu. Spróbuj odświeżyć okno panelu. Możesz również wylogować się i zalogować ponownie. W przypadku występowania błędu, prosimy o kontakt na: solvcare@solvcare.pl
-
Nie dotarł do mnie e-mail weryfikacyjny
Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres e-mail. Sprawdź czy wiadomość nie znajduje się w skrzynce "Niechciane" lub "SPAM". W przypadku dalszego występowania błędu, prosimy o kontakt na: solvcare@solvcare.pl