fbpx
Menu

FAQ

Rzuć okiem na najczęściej zadawane pytania.

  • Nie mogę zalogować się do profilu

    Upewnij się, że logujesz się do właściwego panelu, oraz nie masz włączonego CapsLock. Może poprosić o zresetowanie hasła poprzez podanie loginu lub adresu e-mail, na który wyślemy Ci wiadomość o kolejnych krokach.
  • Nie widzę statusu mojej sprawy

    Spróbuj odświeżyć okno panelu. Jeżeli status jest wciąż niewidoczny, wyloguj się i zaloguj ponownie. W przypadku występowania błędu, prosimy o kontakt na: solvcare@solvcare.pl
  • Mam problem z przesłaniem dokumentów

    Upewni się, że załączane dokumenty posiadają odpowiednie rozszerzenie, a także ich waga nie przekracza możliwego limitu. Spróbuj odświeżyć okno panelu. Możesz również wylogować się i zalogować ponownie. W przypadku występowania błędu, prosimy o kontakt na: solvcare@solvcare.pl
  • Nie dotarł do mnie e-mail weryfikacyjny

    Upewnij się, że podałeś prawidłowy adres e-mail. Sprawdź czy wiadomość nie znajduje się w skrzynce "Niechciane" lub "SPAM". W przypadku dalszego występowania błędu, prosimy o kontakt na: solvcare@solvcare.pl
Upadłość Konsumencka Łódź Kancelaria Prawna Łódź Restrukturyzacja Łódź Badania diagnostyczne